joi, 16 iunie 2011

Ca un fel de introducere

Pe 1 ianuarie 2011 aveam 115 kg la inaltimea de 1,86 m, aproape 33 de ani si duceam o viata marcata de sedentarism, mancam orice si oricat si beam alcool destul de des (e aceea sintagma "numai la ocazii" - doar ca aveam ocazia foarte des, de doua trei ori pe saptamana).

Am decis sa schimb ceva si am inceput oarecum timid prin a renunta la paine si a nu mai manca dupa 6-7 seara.

Prin martie am inceput si un program de flotari pe care o sa vi-l prezint in viitor (puteam sa fac cand l-am inceput cam 10 flotari destul de incorecte).

Din aprilie m-am decis sa incep sa alerg, am descarcat un program de alergare de pe net (o sa il prezint in posturile urmatoare), am "sugerat" prietenilor ca de ziua mea (12 aprilie) sa imi dea cadou o pereche de pantofi speciali de alergare si i-am dat bataie.

Dupa 2 luni de cand am inceput acel program si la aproape 6 luni de la inceputul anului alerg 5-6 km pe sedinta (de minim 3 ori pe saptamana), am renuntat si la alcool de la inceputul lui iunie (my big nemesis), mananc destul de sanatos si oarecum disociat (o sa discutam si despre asta), beau minim 3 litri de apa pe zi, fac minim 40 de flotari pe serie si am 105 kg. Si multe vise nebunesti, printre care atingerea greutatii de 90 kg si alergarea unui semimaraton pana la sfarsitul anului.

Acest blog se vrea mai intai ca un fel de jurnal propriu si, de ce nu, o eventuala sursa de inspiratie si sfaturi pentru cei care vor sa inceapa un stil de viata sanatos si activ. Stiu ca nu sunt abilitat sa dau sfaturi, tot ce voi scrie vor fi impresii si experiente personale, precum si lucruri utile peste care voi da pe internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu