joi, 16 iunie 2011

Program antrenament flotari

Consider flotarile un antrenament foarte eficient si la indemana oricui pentru cresterea fortei si oarecum, nu va asteptati la minuni, a masei musculare.

Pentru cei ce vor sa slabeasca prin alergare cred ca este foarte indicat sa faca si ceva forta, pentru redistribuirea greutatii (scapam de grasime si facem un corp mai atletic).

Se recomanda, de asemenea, deoarece masa musculara este mai grea decat grasimea (si din aceasta cauza, chiar daca nu prea scadeti la cantar, este posibil ca trupul dumneavoastra sa devina mai atletic), si alte masurari alternative cantarului pentru a vedea progresele, respectiv BFP - body fat percentage, masurarea efectiva a taliei sau probarea periodica a pantalonilor ce nu va mai incapeau inainte sa va apucati de treaba :).

Programul de flotari il gasiti aici: ONE HUNDRED PUSHUPS


Nu are sens sa il iau eu si sa il traduc pentru a il scrie pe blog ca si cum ar fi al meu, doar ca o sa fac niste observatii:
- faceti flotarile corect, fara sa trisati, aveti pe siteul respectiv filmulete si explicatii despre cum se face o flotare corecta;
- nu uitati sa respirati;
- fiti sinceri la testul initial, mai bine va inscrieti la o grupa inferioara decat superioara, va deveni mult mai greu;
- toate sunt bune si frumoase pana la saptamanile 4-5 cand se impute rau treaba, eu personal m-am plafonat acolo, dar pentru a trece, faceti seriile normal, cand nu mai puteti va ridicati si continuati pe 2 scaune, apoi cand nici pe alea nu le mai puteti face, va sprijiniti de perete cu picioarele un pic in spate si faceti flotari d-astea mincinoase pana faceti numarul zilei respective;
- bineinteles, ziua in care faceti treaba de mai sus, o repetati in felul acesta pana ajungeti sa o faceti corect, cu flotari normale;
- in cazul in care nu mai progresati deloc, treceti la o categorie inferioara.

SPOR LA TREABA!

Un comentariu:

  1. Salut. As dori sa mă ajuti cu un sfat. În perioada liceului făceam destul de multe flotări, eu fiind și puțin grasut:-). Ideea e ca am niște sâni cam mari pt un băiat. Acum am 31 ani, 1,73cm și 74kg. Ca sa slăbesc în special în zona pieptului ce as putea sa fac? Sa fac flotări în serii mici și cât mai repede sau mai încet? Lucrez la birou și ca sport am o cursiera pe care o mai alerg:-)). Te rog sa mă ajuți cu un sfat.
    Mulțumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere