joi, 29 septembrie 2011

Pantofi de alergare

Pentru ce periostita nu-mi da deloc pace si imediat cum fac doua-trei sedinte de alergare ma obliga la o pauza, am decis ca nu se mai poate si mi-am comandat pantofi de alergare foarte buni.
Pentru ca la noi costa peste 350 lei o pereche asa-si-asa, am decis, ca tot romanul, sa probez in magazin si sa comand de pe net.

Criterii pe baza carora am facut alegerea:
- am facut testul hartiei (pui piciorul cu talpa uda pe o hartie si vezi ce tip de pronatie ai) si am constatat ca am pronatie normala;
- alerg pe asfalt (deci suprafata dura) si am o greutate peste cea normala (inca), deci imi trebuie ceva cu amortizare foarte buna;
- am auzit numai de bine de Asics. :)

Ultimul criteriu se bazeaza foarte mult si pe faptul ca Asics au un site foarte bun, in care explica foarte clar pentru ce e facut fiecare pantof pe care il fabrica, precum si un configurator propriu.
Am constatat ca pentru mine sunt potrivite, conform siteului de care vorbeam, doua tipuri de incaltari, respectiv Gel-Nimbus si Kinsei (Kinetic nu stiu ce).

Pana la urma m-am decis asupra modelului ASICS® Gel-Nimbus 12 (modelul nou 13 este inca foarte scump pentru mine), pe care i-am gasit pe Eastbay la 90 dolari, impreuna cu comisionul celui care mi-i aduce ajung la 97 dolari, respectiv 320 lei. La un magazin de profil din Romania costau 540 lei, deci e o afacere buna, zic eu.

I-am luat ceva mai mari, pentru ca piciorul se mareste in timpul alergarii. Imi vin in 3 saptamani si sper sa scap pentru totdeauna de durerile de tibie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu