marți, 28 august 2012

Tura munte Busteni - Jepii Mici - Caraiman -Babele - Omu - Valea Cerbului - Gura Diham - Busteni

Pe la inceputul verii mi-am promis eu in barba ca voi iesi la ture scurte pe munte in fiecare saptamana cand nu sunt obligat sa prestez fotografie pentru bunastarea familiei. Evident ca nu m-am tinut de cuvant, adunand de pe la inceputul verii doar vreo 4 iesiri.

Asa ca am hotarat cu Razvan Barbieru sa iesim la o tura foarte rapida prin Bucegi, sambata 25 august, cu plecarea pe la 6 dimineata din Ploiesti si intoarcerea prin jurul pranzului, ca aveam amandoi treaba pe seara.

Pana la urma am plecat la 6:30 si la ora 8:00 plecam in mers alert de la telecabina de la Silva spre Caraiman.
Am mers binisor pe Jepi (cruce albastra), ajungand la cabana Caraiman dupa 1h50min si am plecat direct, fara repaos, catre Babele. Deci dupa vreo 2h10min de la plecarea din Ploiesti beam un Pepsi rece la Babele. Bineinteles ca pe mine m-a apucat cufureala, asa ca am facut si o tura pe la wc.

Destul de taiat dintr-o data si fara chef am luat-o in mers alert spre Omu, pe dunga galbena. Am mers acceptabil, am alergat nitelusi pe zonele plate si de coborare, pana la urcarea spre Omu de dupa Cerdac, cand m-am taiat complet.

Am vazut ca mi se intampla asta la iesirile la munte, dupa 3 ore de efort sustinut organismul cedeaza, este tot mai evident ca nu merg deloc dieta si mancatul de legume crude cu eforturile de anduranta. O sa incerc ca inainte cu doua zile de fiecare iesire sa mananc bine si sa fac ceva carboloading (adica sa bag ceva fainoase, chiar daca sabotez dieta). O sa ma mai chinui cu mancatul pe spongi pana la sfarsitul anului, cand sper sa ajung undeva pe la 80 kg si sa ma mentin acolo.

Asa cum ziceam, am ajuns la Omu destul de daramat dupa vreo 3h:10min, am mai baut o Cola, dupa care nu m-a mai apucat cacarea ci imi venea sa dau la boboci nitel, asa ca am plecat catinel pe Valea Cerbului (dunga galbena) spre Gura Diham. Valea Cerbului ca Valea Cerbului, lunga, bolovanoasa si asasina a genunchilor si gleznelor. Spre finalul ei, pe forestier am bagat si o alergare foarte placuta, imi revenisem, stiam ca am cam terminat cu efortul, a fost o placere. Pe Valea Cerbului am facut in jur de 2 ore.

Am ajuns la tiganeala de la Gura Diham si am luat-o la pas catre Telecabina de la Silva, vreo 3-4 km ca popa, imi cam intrasera picioarele in cur, apa nu mai aveam, soarele batea ca turbatul, as fi chemat un taxi. :D

S-a adunat o tura de vreo 27 km, cred ca in jur de 2000m D+, in vreo 5h:46min.

Urmeaza sambata viitoare o tura in Ciucas, pentru pregatirea semimaratonului/maratonului de pe 14 septembrie. Probabil o sa facem traseul de semi plus varful Ciucas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu