joi, 20 septembrie 2012

Voi participa la Maratonul International Bucuresti - 7 octombrie 2012

Va anunt cu mare bucurie ca azi mi-au validat inscrierea la Maratonul International Bucuresti, ce va avea loc pe data de 7 octombrie 2012.

M-am inscris la proba de maraton si am emotii imense pentru ca nu sunt suficient de pregatit pentru aceasta distanta (eu ma antrenam sa alerg primul meu maraton pe 1 decembrie), dar pentru ca a fost o super oportunitate prin inscrierea gratuita in perioada 11-16 septembrie a celor cu abonament Vodafone, am zis sa profit si sa fac pasul cel mare.

Harta traseului
O sa fac o alergare lunga de vreo 30 km in ziua de duminica, si in functie de cum va decurge voi vedea si ce strategie voi adopta in cursa. Mai mult ca sigur voi merge ca sa bifez primul maraton, timpul va conta foarte putin, important va fi sa il termin sanatos. In vreo 4 ore, eventual. :)


Din pacate, nu am alergari lungi pe plat mai deloc, m-am axat pe iesirile la munte vara asta, sper ca totusi sa ma ajute si alea.

Uf, ce emotii am, sper sa nu ma fi pripit!

Un filmulet haios despre gandurile unui maratonist in timpul cursei:

5 comentarii:

  1. BRAVO!!!!

    E un pas important si o sa vezi ca o sa iti placa.
    De terminat sigur il termini ca te-ai antrenat toata vara.
    Ai incredere.
    Dupa ce il termini pe asta o sa mai vrei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru incurajari, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari domnule si ne vedem la start :d
    Acum am observat ca si pe mine m-au validat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, ne vedem acolo la start, ca atunci cand o sa termin eu, tu o sa fii deja acasa. :)

    RăspundețiȘtergere